Rekomenduojame

N-biuras

Maxrent partners

Susikurk pinigu masina

Virtuali asistente

Produkto Pristatymas

 

Produkto Pristatymas Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. Tačiau svarbiausias etapas yra būtent produkto pristatymas, nes tik tinkamas produkto pristatymas lemia, ar pirkėjas susidomės atitinkamu produktu ar vis dėlto nuspręs jo atsisakyti.

Kiekvienas pardavėjas turi gerai išmanyti produkto pristatymo subtilybes, kadangi tai padeda padidinti pardavimų skaičių. Pardavėjas, kuris konsultuoja potencialius pirkėjus dėl tam tikro produkto, turi puikiai išmanyti to produkto sudėtį, kaip jis buvo gaminamas, kokie yra jo pliusai. Pardavėjas turi atrasti kuo daugiau parduodamo produkto privalumų bei stengtis juos pateikti būsimiems pirkėjams.

Taip pat pardavėjas turi kalbėti ne tik apie patį produktą, bet ir apie jo teikiamą naudą. Taip pat pardavėjas gali nurodyti ir ekonominę naudą, kurią patirs klientas nupirkęs tokį produktą.

Aišku, nereikia pamiršti, kad pardavimuose yra būtina atsižvelgti į patį pirkėją. Jeigu produktu domisi tam tikras asmuo, kuris dar nebuvo šios įmonės klientas, su juo reikia elgtis rūpestingai bei iš pradžių pristatyti pačią įmonę, jos veiklą bei vėliau prieiti prie konkrečių produktų aptarimo.

Jeigu dėl tam tikro produkto teiraujasi nuolatinis pirkėjas, situacija yra kur kas paprastesnė, kadangi tokiose situacijose dažnai iš karto prieinama prie pirkimo – pardavimo sandorio sudarymo.

Apskritai, verta paminėti, kad pardavėjas turi sudominti pirkėją bei paskatinti jį įsigyti tam tikrą produktą. Be to, nereikia pamiršti, kad pardavėjas turi pasižymėti aukšta aptarnavimo kultūra, kadangi tai padės nustatyti tinkamą ryšį su pačiu pirkėju.
 
 
Susiję straipsniai

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. Taigi, išsiaiškinkime, ko nevertėtų daryti parduodant prekes ar paslaugas telefonu.

Pirma klaida, kurią dažnai daro pardavėjai telefonu yra dirbtinio draugiškumo demonstravimas kliento atžvilgiu. Reikia pabrėžti, kad pardavėjas visais atvejais turi vengti pernelyg familiarių klausimų ir kalbėti tik apie esminius dalykus.

Kita klaida, kurią daro pardavėjai yra sausas prekių ar paslaugų išvardijimas tikintis, kad klientas susidomės tam tikru siūlomu produktu ar paslauga. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas