Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Visų pirma, reikia susikaupti ir pasitikėti savimi, jaustis drąsiam ir energingam. Labai svarbus yra ir optimizmas, kuris leis paprasčiau žvelgti į kiekvieną galbūt nelabai malonią gyvenimišką situaciją. Turime prisiminti, kad jeigu pardavėjas nebus pasitikinti savimi asmenybė, tokie skambučiai nesuteiks naudos nei jam, nei potencialiam pirkėjui.
Visų antra, reikia stengtis užmegzti kontaktą su pašnekovu. Reikia įsiklausyti į jį, stengtis suprasti ir atsakyti į rūpimus klausimus. Abipusio ryšio sukūrimas padės Jums jaustis drąsiau.
Visų trečia, kalbėdami telefonu su potencialiu pirkėju, nesistenkite būti tuo, kuo nesate. Tiesiog reikia būti savimi, turėti savo bendravimo su klientais stilių. Tai Jums padės atsipalaiduoti.
Visų ketvirta, reikia stengtis kalbėti ne pernelyg lėtai ir ne pernelyg greitai. Kalbėjimo tempas turi būti vidutinis.
Visų penkta, reikia gerbti pašnekovą. Skambučio pradžioje reikia pasiteirauti, ar klientas gali šiuo metu kalbėti. Jeigu jis negali kalbėti, reikia jo pasiteirauti, kada jam galima būtų perskambinti. Mandagumas padės išvengti klientų nepasitenkinimo, o tai yra labai svarbu.
Taigi, tam, kad būtų išvengta pardavimų skambučių baimės bei skambučiai būtų atliekami sklandžiai, reikia laikytis tam tikrų taisyklių, o svarbiausia – būti mandagiam, originaliam bei draugiškam su pašnekovu.
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
|
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
|
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
|
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
|
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
|
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
|
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
|
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
|
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
|
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
|
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
|
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
|
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
|
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
|
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
|
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
|
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
|