Rekomenduojame

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Skambučiai Su Tikslu Parduoti Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. Apskritai, pardavimuose be tokių skambučių beveik neįmanoma apsieiti, todėl pakalbėkime apie tai, kaip išvengti skambučių baimės.

Visų pirma, reikia susikaupti ir pasitikėti savimi, jaustis drąsiam ir energingam. Labai svarbus yra ir optimizmas, kuris leis paprasčiau žvelgti į kiekvieną galbūt nelabai malonią gyvenimišką situaciją. Turime prisiminti, kad jeigu pardavėjas nebus pasitikinti savimi asmenybė, tokie skambučiai nesuteiks naudos nei jam, nei potencialiam pirkėjui.

Visų antra, reikia stengtis užmegzti kontaktą su pašnekovu. Reikia įsiklausyti į jį, stengtis suprasti ir atsakyti į rūpimus klausimus. Abipusio ryšio sukūrimas padės Jums jaustis drąsiau.

Visų trečia, kalbėdami telefonu su potencialiu pirkėju, nesistenkite būti tuo, kuo nesate. Tiesiog reikia būti savimi, turėti savo bendravimo su klientais stilių. Tai Jums padės atsipalaiduoti.

Visų ketvirta, reikia stengtis kalbėti ne pernelyg lėtai ir ne pernelyg greitai. Kalbėjimo tempas turi būti vidutinis.

Visų penkta, reikia gerbti pašnekovą. Skambučio pradžioje reikia pasiteirauti, ar klientas gali šiuo metu kalbėti. Jeigu jis negali kalbėti, reikia jo pasiteirauti, kada jam galima būtų perskambinti. Mandagumas padės išvengti klientų nepasitenkinimo, o tai yra labai svarbu.

Taigi, tam, kad būtų išvengta pardavimų skambučių baimės bei skambučiai būtų atliekami sklandžiai, reikia laikytis tam tikrų taisyklių, o svarbiausia – būti mandagiam, originaliam bei draugiškam su pašnekovu.
 
 
Susiję straipsniai

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. Ką daryti pardavėjui tokioje situacijoje bei kokių priemonių imtis, kad būtų pašalinti pirkėjo prieštaravimai ir jis panorėtų sudaryti pirkimo – pardavimo sandorį?

Labai geras būdas yra produkto pristatymo metu iš anksto numatyti galimus pirkėjo klausimus ir bandyti iš anksto pašalinti pirkėjo prieštaravimus tiksliai pristatant tam tikrą produktą iš visų pusių. Tokiu atveju pardavėjas pašalina pirkėjo prieštaravimus anksčiau, negu pirkėjas juos pareiškia.

Jeigu pirkėjas išsako savo prieštaravimus, nebloga technika yra tiesiog tokių prieštaravimų paneigimas remiantis atitinkamais nenugalimais argumentais. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose