Rekomenduojame

N-biuras

Maxrent partners

Susikurk pinigu masina

Virtuali asistente

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Pardavimų Telefonu Klaidos Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. Taigi, išsiaiškinkime, ko nevertėtų daryti parduodant prekes ar paslaugas telefonu.

Pirma klaida, kurią dažnai daro pardavėjai telefonu yra dirbtinio draugiškumo demonstravimas kliento atžvilgiu. Reikia pabrėžti, kad pardavėjas visais atvejais turi vengti pernelyg familiarių klausimų ir kalbėti tik apie esminius dalykus.

Kita klaida, kurią daro pardavėjai yra sausas prekių ar paslaugų išvardijimas tikintis, kad klientas susidomės tam tikru siūlomu produktu ar paslauga. Tačiau verta pastebėti, kad pardavėjas visais atvejais privalo užmegzti ryšį su pašnekovu ir po tam tikro produkto pristatymo pasteirauti jo, ką šis galvoja, kad būtų lengviau nustatyti jo poreikius.

Dar viena klaida yra nuolatinis pardavėjo kalbėjimas apie save bei savo patirtį. Iš tikrųjų atliekant pardavimus telefonu reikia pamiršti save, tik trumpai prisistatyti. Visa kita informacija turi būti orientuojama į atitinkamą siūlomą produktą ar paslaugą. Be to, nereikia pamiršti ir įsiklausyti į pirkėjo nuomonę.

Taip pat pardavėjai dažnai pamiršta pristatyti savo produkto unikalumą. Taigi, pardavėjai pokalbio pradžioje turi aiškiai suformuluoti, kodėl jų siūlomas produktas ar paslauga yra geriausi rinkoje.

Taigi, pardavėjai vykdantys pardavimus telefonu dažnai daro tam tikras klaidas. Kad tų klaidų būtų išvengta, reikia laikytis tam tikrų taisyklių, kurios užtikrins pardavimų telefonų kokybę. Jeigu pardavėjas laikysis mūsų nurodytų taisyklių, manoma, kad pardavimai pagerės.
 
 
Susiję straipsniai

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. Galime išskirti tris pagrindinius pardavimo proceso uždavinius:

• Užsakymų gavimas ir priėmimas.
• Užsakymų vykdymas.
• Pardavimų palaikymas.

Kalbant apie užsakymų gavimą, šią užduotį galima apibūdinti kaip potencialių pirkėjų paiešką. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas