Rekomenduojame

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. Klausimas, ar pardavimai apibrėžia tik konkrečius materialius dalykus, materialųjį pasaulį.

Tie patys verslo atstovai bei psichologai priduria, jog kalbant apie pardavimus, nereikia suskubti jų suvokti, kaip materialią naudą nešantį dalyką. Visų pirma, pabrėžtina, jog pardavimais galima laikyti ir tai, kas nėra materialu ir apčiuopiamo, t.y. dvasinius dalykus.

Malonūs, paslaugūs verslininkai nebūtinai yra veidmainiai, apsimetantys kuo nėra tam, kad tik jų pardavimai būtų sėkmingi; būtų sėkmingai parduodamos prekės ar paslaugos. Tai gali būti žmonės, nuo mažens auklėti tėvų, bažnyčios bei mokyklos.

Šie trys subjektai yra bemaž svarbiausi jauno žmogaus gyvenime, diegiantys dorovines vertybes. Šios yra visko pagrindas. Jos formuoja mus, kaip mes matome save, kitus mus supančius žmones bei visą pasaulį. Doras žmogus yra teisingas žmogus. Tokie žmonės automatiškai užsitarnauja kitų pasitikėjimą ir susižavėjimą juo. Tai ypatingai svarbu versle.

Doras, sąžiningas verslininkas į verslą ir klientus nežiūrės pro pirštus. Jis neliks abejingas jų atžvilgiu. Valia, ryžtas ir išmintis. Šios žmogų puošiančios savybės ves verslininką sėkmingo verslo link. Jis mokysis verslo pagrindų, investuos savo laiką į juos ir su laiku taps kompetentingu, toliaregiu verslininku, kuriančiu sėkmingą verslo struktūrą, apie kurią bylos sėkmingi pardavimai.

Tokie verslo modeliai aptarinėjami šiuolaikinėje literatūroje apie ekonomiką ir verslą. Su laiku vis labiau kreipiamas dėmesys ne į paties verslo organizavimą, bet paties verslininko kompetencijos ugdymą.
 
 
Susiję straipsniai

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. Šių etapų dėka pardavimai vyksta sklandžiai ir tiksliai. Nesilaikant šių etapų tvarkos pardavimų tikslai negali būti deramai pasiekti.

Pirmasis etapas yra yra būsimo pirkėjo pasirinkimas. Vykdant šią veiklą pardavėjas gali naudotis įvairiais metodais leidžiančiais visuomenei sužinoti apie tam tikrą produktą ar paslaugą. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku