Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Labai svarbu, kad su lojaliais klientais būtų palaikomas tam tikras glaudus ryšys. Tai reiškia, kad visais atvejais reikia atsižvelgti į pirkėjo pastabas. Gerų kontaktų palaikymas tarp pirkėjo ir pardavėjo yra labai svarbus reiškinys, kadangi tai leidžia užtikrinti pardavimų sėkmę ir efektyvumą. Kartais įmonėse yra nesuvokiama grįžtamojo ryšio svarba, todėl daugelis klientų yra prarandami ir dėl to kenčia verslas.
Apskritai, pirkėjas ir pardavėjas turi bendrauti ne tik paties pardavimo proceso metu. Pardavėjas gali visada parodyti pirkėjui savo rūpestį. Tai yra labai gera taktika. Pavyzdžiui, kai asmuo nusiperka tam tikrą daiktą, pardavėjas praėjus tam tikram laikui gali su juo susisiekti ir pasiteirauti ar produktas atitiko jo lūkesčius bei ar yra naudingas.
Verta paminėti, kad visais atvejais pirkėjas turi būti tinkamai aptarnaujamas. Aptarnavimas turi atitikti aukščiausius standartus. Tik gerai aptarnaujamas pirkėjas norės sugrįžti atgal pas tą patį pardavėją.
Taigi, verta prisiminti, kad yra svarbu aptarnauti pirkėją ne tik pirkimo proceso metu, tačiau ir praėjus tam tikram laikui nuo sandorio įvykdymo, kadangi tai leis sudaryti prielaidas tam, kad pirkėjas vėl norės įsigyti tam tikrą produktą iš pardavėjo, kuriuo pasitiki.
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? Kam parduoti? Kokia kaina parduoti? Kur ir kaip parduoti? Šiuos klausimus sau užduoti privalo kiekvienas asmuo, mąstantis apie naują kuriamą verslą. ... |
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |