Rekomenduojame

N-biuras

Maxrent partners

Susikurk pinigu masina

Virtuali asistente

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. Tokie klientai tampa lojaliais pirkėjais bei yra labai naudingi įmonei. Kuo daugiau lojalių klientų turi įmonė, tuo mažiau lėšų jai reikia skirti naujų pirkėjų paieškoms ir reklamai.

Labai svarbu, kad su lojaliais klientais būtų palaikomas tam tikras glaudus ryšys. Tai reiškia, kad visais atvejais reikia atsižvelgti į pirkėjo pastabas. Gerų kontaktų palaikymas tarp pirkėjo ir pardavėjo yra labai svarbus reiškinys, kadangi tai leidžia užtikrinti pardavimų sėkmę ir efektyvumą. Kartais įmonėse yra nesuvokiama grįžtamojo ryšio svarba, todėl daugelis klientų yra prarandami ir dėl to kenčia verslas.

Apskritai, pirkėjas ir pardavėjas turi bendrauti ne tik paties pardavimo proceso metu. Pardavėjas gali visada parodyti pirkėjui savo rūpestį. Tai yra labai gera taktika. Pavyzdžiui, kai asmuo nusiperka tam tikrą daiktą, pardavėjas praėjus tam tikram laikui gali su juo susisiekti ir pasiteirauti ar produktas atitiko jo lūkesčius bei ar yra naudingas.

Verta paminėti, kad visais atvejais pirkėjas turi būti tinkamai aptarnaujamas. Aptarnavimas turi atitikti aukščiausius standartus. Tik gerai aptarnaujamas pirkėjas norės sugrįžti atgal pas tą patį pardavėją.

Taigi, verta prisiminti, kad yra svarbu aptarnauti pirkėją ne tik pirkimo proceso metu, tačiau ir praėjus tam tikram laikui nuo sandorio įvykdymo, kadangi tai leis sudaryti prielaidas tam, kad pirkėjas vėl norės įsigyti tam tikrą produktą iš pardavėjo, kuriuo pasitiki.
 
 
Susiję straipsniai

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? Kam parduoti? Kokia kaina parduoti? Kur ir kaip parduoti? Šiuos klausimus sau užduoti privalo kiekvienas asmuo, mąstantis apie naują kuriamą verslą. ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?