Rekomenduojame

Rimano biuras

N-biuras

palgroup

Maxrent partners

Susikurk pinigu masina

Virtuali asistente

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. Ką daryti pardavėjui tokioje situacijoje bei kokių priemonių imtis, kad būtų pašalinti pirkėjo prieštaravimai ir jis panorėtų sudaryti pirkimo – pardavimo sandorį?

Labai geras būdas yra produkto pristatymo metu iš anksto numatyti galimus pirkėjo klausimus ir bandyti iš anksto pašalinti pirkėjo prieštaravimus tiksliai pristatant tam tikrą produktą iš visų pusių. Tokiu atveju pardavėjas pašalina pirkėjo prieštaravimus anksčiau, negu pirkėjas juos pareiškia.

Jeigu pirkėjas išsako savo prieštaravimus, nebloga technika yra tiesiog tokių prieštaravimų paneigimas remiantis atitinkamais nenugalimais argumentais.

Aišku, pirkėjas gali išsakyti savo nuomonę dėl produkto ir švelniau. Yra nebūtina pabrėžti fakto, kad pirkėjas yra neteisus, tiesiog reikia pridėti šiek tiek pastabų dėl pirkėjo minčių.

Jeigu pirkėjas pateikia prieštaravimus, kurie yra realūs ir pardavėjas tai gerai suvokia, tada gali būti taikomas kompensacinis būdas. Šiuo atveju pardavėjas gali pateisinti tam tikrus pirkėjo prieštaravimus.

Verta pastebėti, kad dažnai pirkėjas prieštarauja dėl produkto ar paslaugos kainos, todėl pardavėjas turi būti pasiruošęs paaiškinti pirkėjui, kad tokio produkto ar paslaugos įsigijimas tikrai atsipirks, kadangi produkto kokybė yra aukščiausios klasės.

Taigi, labai svarbu yra mokėti įtikinti pirkėją dėl tam tikros prekės ar paslaugos kokybės bei sugebėti pašalinti pirkėjo prieštaravimus. Prieštaravimus pareiškia daugelis pirkėjų, todėl reikia pasitelkti tam tikras priemones, kurios leis pardavėjui išsklaidyti pirkėjo abejones.
 
 
Susiję straipsniai

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. Tačiau svarbiausias etapas yra būtent produkto pristatymas, nes tik tinkamas produkto pristatymas lemia, ar pirkėjas susidomės atitinkamu produktu ar vis dėlto nuspręs jo atsisakyti.

Kiekvienas pardavėjas turi gerai išmanyti produkto pristatymo subtilybes, kadangi tai padeda padidinti pardavimų skaičių. Pardavėjas, kuris konsultuoja potencialius pirkėjus dėl tam tikro produkto, turi puikiai išmanyti to produkto sudėtį, kaip jis buvo gaminamas, kokie yra jo pliusai. Pardavėjas turi atrasti kuo daugiau parduodamo produkto privalumų bei stengtis juos pateikti būsimiems pirkėjams. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti