Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai geras būdas yra produkto pristatymo metu iš anksto numatyti galimus pirkėjo klausimus ir bandyti iš anksto pašalinti pirkėjo prieštaravimus tiksliai pristatant tam tikrą produktą iš visų pusių. Tokiu atveju pardavėjas pašalina pirkėjo prieštaravimus anksčiau, negu pirkėjas juos pareiškia.
Jeigu pirkėjas išsako savo prieštaravimus, nebloga technika yra tiesiog tokių prieštaravimų paneigimas remiantis atitinkamais nenugalimais argumentais.
Aišku, pirkėjas gali išsakyti savo nuomonę dėl produkto ir švelniau. Yra nebūtina pabrėžti fakto, kad pirkėjas yra neteisus, tiesiog reikia pridėti šiek tiek pastabų dėl pirkėjo minčių.
Jeigu pirkėjas pateikia prieštaravimus, kurie yra realūs ir pardavėjas tai gerai suvokia, tada gali būti taikomas kompensacinis būdas. Šiuo atveju pardavėjas gali pateisinti tam tikrus pirkėjo prieštaravimus.
Verta pastebėti, kad dažnai pirkėjas prieštarauja dėl produkto ar paslaugos kainos, todėl pardavėjas turi būti pasiruošęs paaiškinti pirkėjui, kad tokio produkto ar paslaugos įsigijimas tikrai atsipirks, kadangi produkto kokybė yra aukščiausios klasės.
Taigi, labai svarbu yra mokėti įtikinti pirkėją dėl tam tikros prekės ar paslaugos kokybės bei sugebėti pašalinti pirkėjo prieštaravimus. Prieštaravimus pareiškia daugelis pirkėjų, todėl reikia pasitelkti tam tikras priemones, kurios leis pardavėjui išsklaidyti pirkėjo abejones.
Produkto Pristatymas
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
|
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
|
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
|
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
|
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
|
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
|
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
|
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
|
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
|
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
|
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
|
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
|
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
|
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
|
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
|
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
|
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
|