Rekomenduojame

Rimano biuras

N-biuras

palgroup

Maxrent partners

Susikurk pinigu masina

Virtuali asistente

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo Proceso Etapai Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. Šių etapų dėka pardavimai vyksta sklandžiai ir tiksliai. Nesilaikant šių etapų tvarkos pardavimų tikslai negali būti deramai pasiekti.

Pirmasis etapas yra yra būsimo pirkėjo pasirinkimas. Vykdant šią veiklą pardavėjas gali naudotis įvairiais metodais leidžiančiais visuomenei sužinoti apie tam tikrą produktą ar paslaugą. Pavyzdžiui, pardavėjas gali talpinti tam tikrus skelbimus laikraščiuose ar netgi sukurti reklaminį stendą.

Antras etapas yra kreipimosi būdo į pirkėją pasirinkimas. Šiuo atveju pardavėjas turi sužinoti kuo daugiau informacijos apie patį pirkėją, kad žinotų, kokiu būdu į jį kreiptis. Pavyzdžiui, pardavėjas išsiaiškina, ar į potencialų pirkėją geriau kreiptis telefonu, elektroniniu paštu ar dar kitais būdais.

Trečias etapas yra susipažinimo su pirkėju etapas. Kai pardavėjas turi atitinkamos informacijos apie pirkėją, tada jis gali su juo susipažinti. Šis etapas vadinamas pardavimų pradžia.

Ketvirtas etapas yra produkto pristatymas. Šiame etape pardavėjas pristato būsimam pirkėjui produktą paminėdamas teigiamas jo puses.

Penktas etapas yra bandymas sudaryti sandorį. Šiuo atveju pardavėjas siekia pašalinti pirkėjo abejones dėl tam tikro produkto ir paskatina sudaryti sandorį.

Šeštas etapas yra prieštaravimų pašalinimas. Šiuo atveju pardavėjas turi įtikinti pirkėją, kad pirkimo – pardavimo sandoris jam bus išties naudingas.

Septintas etapas yra sandorio sudarymas, kai pardavėjas ir pirkėjas sudaro pirkimo - pardavimo sandorį ir įgyja tarpusavio teisių ir pareigų.

Paskutinis etapas yra ryšių palaikymas su pirkėjais. Praėjus tam tikram laikotarpiui, pardavėjas gali susisiekti su pirkėju ir pasiteirauti apie įsigyto produkto kokybę ir naudą.
 
 
Susiję straipsniai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. Tai yra labai didelis procentas. Tačiau paradoksas slypi tame, kad mažiau kalbantys pardavėjai sugeba parduoti žymiai daugiau.

Visiems yra žinomas tradicinio pardavėjo vaizdas. Tai yra ambicingas, iniciatyvus ir dažniausiai daug kalbantis asmuo, kuris visada suras argumentų pagrįsti, kodėl būtent jo prekę verta nupirkti. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys