Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Pardavimo Proceso Etapai
Pirmasis etapas yra yra būsimo pirkėjo pasirinkimas. Vykdant šią veiklą pardavėjas gali naudotis įvairiais metodais leidžiančiais visuomenei sužinoti apie tam tikrą produktą ar paslaugą. Pavyzdžiui, pardavėjas gali talpinti tam tikrus skelbimus laikraščiuose ar netgi sukurti reklaminį stendą.
Antras etapas yra kreipimosi būdo į pirkėją pasirinkimas. Šiuo atveju pardavėjas turi sužinoti kuo daugiau informacijos apie patį pirkėją, kad žinotų, kokiu būdu į jį kreiptis. Pavyzdžiui, pardavėjas išsiaiškina, ar į potencialų pirkėją geriau kreiptis telefonu, elektroniniu paštu ar dar kitais būdais.
Trečias etapas yra susipažinimo su pirkėju etapas. Kai pardavėjas turi atitinkamos informacijos apie pirkėją, tada jis gali su juo susipažinti. Šis etapas vadinamas pardavimų pradžia.
Ketvirtas etapas yra produkto pristatymas. Šiame etape pardavėjas pristato būsimam pirkėjui produktą paminėdamas teigiamas jo puses.
Penktas etapas yra bandymas sudaryti sandorį. Šiuo atveju pardavėjas siekia pašalinti pirkėjo abejones dėl tam tikro produkto ir paskatina sudaryti sandorį.
Šeštas etapas yra prieštaravimų pašalinimas. Šiuo atveju pardavėjas turi įtikinti pirkėją, kad pirkimo – pardavimo sandoris jam bus išties naudingas.
Septintas etapas yra sandorio sudarymas, kai pardavėjas ir pirkėjas sudaro pirkimo - pardavimo sandorį ir įgyja tarpusavio teisių ir pareigų.
Paskutinis etapas yra ryšių palaikymas su pirkėjais. Praėjus tam tikram laikotarpiui, pardavėjas gali susisiekti su pirkėju ir pasiteirauti apie įsigyto produkto kokybę ir naudą.
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |