Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Ko gero abejingų nelieka, jei kalba pasisuka ties garsiąja suomių telefonų gamintoją "Nokia". Prieš rinkoje pasirodant išmaniesiems telefonams, "Nokia" buvo be abejonės numeris vienas telefonų rinkoje. Visi mes esame rankoje laikę "Nokia" telefoną, džiaugęsi juo ir galvoję, jog nieko geriau už "Nokia" nėra ir nebus. Visgi, atsitiko kitaip nei manėme. Kas gi tokio atsitiko, jog situacija apsivertė 180 laipsnių kampu pardavimuose?
Išmanieji telefonai (ang. Smartphones) – Apple kompanijos inovacija. Ši inovacija pasiekė telefonų rinką 2007 m., kuomet buvo išleistas naujas išmanusis telefonas Iphone. Puiki kamera, didelės spartos procesorius, užtikrinantis greitą operacinė sistemos darbą, taip pat galimybė žiūrėti filmukus telefone per to meto ypatingo dydžio, aukštos kokybės ekraną nepaliko abejingų. Žmonės ėmė šluoti parduotuvių lentynas. Ką tuo tarpu padarė Nokia? Ši užmigo ant laurų, ant kurių miegojo jau ilgus metus, pražiopsodama tokią varžovę, kaip Apple, kuri iki tol tik praktiškai kompiuterių ir muzikinių grotuvų gamyba užsiiminėjo.
Nokia firmą užmigdė lojalūs ilgamečiai klientai, kurie iš seno įpratimo, pirko bet kokį naują leidžiamą Nokia telefoną. Nokia po truputį naujindama savo telefonų liniją judėjo pirmyn. Taigi, buvo mąstoma tik metams ar porai į priekį, tuo tarpu Apple padarė milžinišką žingsnį į priekį. Visiška rinkos naujokė pateikia tokią inovacijų gausą, kokios per kelis dešimtmečius nepasiūlė Nokia gamintoja. Visiems tapo aišku, jog Nokia vizija – ribota.
Dabar skaičiuojant 8 metus nuo rinkoje pasirodžiusio pirmojo išmaniojo telefono, Nokia per tuos metus nieko revoliucingo sprendimo nepasiūlė. Ją ne tik aplenkė Apple, ją aplenkė ir Samsung bei HTC. Šiai dienai Nokia produkcija atrodo nebe tokia inovatyvi ir patraukli, kaip ji atrodė prieš išmaniųjų telefonų erą. Pardavimai rodo kompanijos akcijų paketo nuvertėjimą.
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
|
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
|
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
|
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
|
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
|
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
|
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
|
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
|
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
|
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
|
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
|
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
|
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
|
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
|
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
|
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
|
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
|