Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
Elektroninė prekyba tai prekyba internetu, kuomet klientas užėjęs į firmos, teikiančios klientui priimtinas prekes ar paslaugas svetainę, turi galimybę tas prekes ar paslaugas pirkti per kompanijos svetainę.
Tai puiki verslo strategija, nes tai byloja apie malonios aplinkos sudarymą, rūpinimąsi savo klientais, jų patogumu. Klientams nebereikia kelti kojų iš namų, deginti kurą važiuojant iki parduotuvės, kad nusipirkti prekę ar paslaugą. Tai puikus ir greitas būdas pritraukti potencialių klientų, su laiku tapsiančiais lojaliais klientais.
Visgi, elektroninė prekyba yra alternatyvi prekyba realiai prekybai. Ką tai reiškia? Elektroninė prekyba nesuteikia jokių garantijų. Ji nėra iki galo patikima. Galimi techniniai trukdžiai, neleidžiantys užtikrinti sklandžią prekybą. El. prekyboje atsiskaitymas vyksta tik banko pavedimo būdu, kuomet klientas iš savo banko sąskaitos perveda sumą pinigų į juridinio asmens, ar įmonės sąskaita.
Būna, jog kyla nesklandumų pervedant sumą – pinigai vėluoja pasiekti adresatą, arba iš viso jo nepasiekia. Tai neabejotinai galvos skausmas tiek klientui, tiek prekeiviui. Dažniausiai tokie pervedimai vyksta ne tiesiai iš banko, suvedant rekvizitus, o per kompanijų svetainėse įdiegtas aplikacijas, leidžiančias keliais paspaudimais nusipirkti prekę ar paslauga. Šių sistemų nepatikimumas dažnai kelia problemas.
Verslininkams žūtbūt svarbu gerinti svetainėse įdiegtas aplikacijas, siekiant užtikrinti sklandžią ir patikimą prekybą. Tik tokiu būdu sukurt malonią aplinką klientams ir pelnys jų palankumą bei pasitikėjimą. Jei į tai bus numota ranka, tai ne tik, kad praras klientus, bet ir patys finansiškai nudegs, mokėdami teismo išlaidas, padavus vartotojams į teismą kompaniją už vartotojų teisių pažeidimą.
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
|
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
|
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
|
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
|
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
|
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
|
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
|
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
|
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
|
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
|
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
|
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
|
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
|
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
|
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
|
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
|
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
|