Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai ir juose esančios prekės ir paslaugos. Ką svarbu pabrėžti kalbant apie jas? Pirmiausia, be prekių ir paslaugų joks verslas nesisuktų. Tai fundamentali verslo dalis, be kurios joks verslas neįmanomas. Antra, svarbu pabrėžti pačios prekės ar paslaugos santykį su vartotoju ir koncentruotis ties juo, atkreipti į tai dėmesį.
Pabrėžtina, jog prekės iš esmės neturi būti traktuojamos vien tik kaip racionalią naudą nešantys fiziniai objektai. Prekės iš tikro turėtų kelti emocijas pirkėjams šiais nusipirkus, kadangi taip jau veikia žmogaus psichologija, jog prieš pirkdamas prekę jis dažniausiai kažko siekia, o tai yra – emocinio pakylėjimo.
Perkame rūbus, maistą, buities techniką, elektronikos prekes ar kitas prekes, taip pat einame į kiną, teatrą, koncertą ar naudojamės kitomis paslaugomis. Visa tai teikia mums pozityvias emocijas. Tam, kad jas patirtume – lepiname save pirkdami prekes ar paslaugas.
Pardavėjas turi į tai reaguoti. Pardavimai ir juose esančios prekės ar paslaugos turi būti kokybiškos, vertingos. Kitu atveju, jokie sėkmingi pardavimai neįmanomi. Verslininkai turi reaguoti į prekės kokybės ir vertės gerinimą.
Kalbant apie prekės pristatymą pirkėjui dažnai pardavėjų daroma klaida – tai kainos mažinimas. Specialistai pataria užuot mažinus prekės ar paslaugos kainą, greitesnį atvežimą ar geresnį aptarnavimą.
Pardavimai Versle
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |