Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Kasdien, to nesuvokdami, nesusimąstydami, tampame nesuskaičiuojamos daugybės pirkimo – pardavimo sandorių dalyviais. Perkame maistą, rūbus, paslaugas – važinėjame visuomeniniu transportu, einame į mokyklą, universitetą, kreipiamės į gydymo įstaigą, kerpamės plaukus, išsikviečiam santechniką, nueinam į spektaklį- visur prekės, prekės, prekės. Dažniausiai nė nesusimąstome, kad tai, nors ir nedidelis, bet sandoris. Ir tik nusipirkus nekokybišką prekę, sužinome, kad tai pirkimo – pardavimo sutartis.
Pardavimai vykdomi mums mokant grynais ar atsiskaitant banko kortele, taip pat el. bankininkyste ar naudojamės valstybės nupirkta paslauga iš paslaugos tiekėjų dėl mūsų sveikatos priežiūros, švietimo, kitų valstybės mums garantuotų paslaugų.
Prekė skirta naudoti, todėl pagaminama, išanalizavus poreikį, rinką. Mums prekę reikia įsigyti, pardavėjui ją parduoti. Tokiu principu vyksta ir vyksta pardavimai.
Pardavimai - tai sandoriai tarp pardavėjų ir pirkėjų, kurių metu pardavėjai siekia kuo didesnio pelno už parduodamą prekę, o pirkėjai siekia patenkinti savo poreikius. Prekė bus sėkmingai parduota, kai ji bus kokybiškai pagaminta, gerai prieinama, išreklamuota.
Ne mažiau svarbu pardavėjo, kas jis bebūtų: ar pardavėjas parduotuvėje, ar turgaus prekeivis, ar stambus verslininkas, ar paslaugos tiekėjas, ar darbų atlikėjas, kompetencija, komunikavimas, įtaigumas, paslaugumas. Tik įvykdžius visus prekei keliamus reikalavimus, ji bus sėkmingai parduota, o pirkėjas jaus pasitenkinimą ją įsigijęs, o galbūt poreikį vėl ir vėl pirkti. Abi pusės patenkintos.
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |