Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Visų pirma, jeigu pastovūs klientai nustoja naudotis tam tikros įmonės paslaugomis, tuomet automatiškai mažėja įmonės pelningumas. Apskritai, naujų klientų pritraukimas kainuoja įmonei, o senų klientų išlaikymas nieko nekainuoja, todėl vykdant aktyvią veiklą naujų pirkėjų paieškoje bei pamirštant jau esamų klientų poreikius, įmonė patirią tam tikrą finansinę nesėkmę. Toks investavimas yra finansiškai nenaudingas.
Svarbu ir tai, kad yra paprasčiau parduoti prekę ar paslaugą jau esamam klientui, o ne naujam. Įmonė jau yra gavusi tam tikro kliento pasitikėjimą, todėl jam parduoti prekę yra žymiai lengviau.
Taip pat, jeigu rinkoje pasirodys dar keli Jūsų konkurentai, jie norės pritraukti kuo daugiau naujų pirkėjų. Tokių atveju, kad nepatirtumėte didelių nuostolių, siekite išlaikyti esamus klientus bei rūpinkitės jais. Tai padės išsaugoti įmonės pelningumą.
Taigi, verta pastebėti, kad pastovūs klientai yra labai svarbūs įmonei, kadangi jie yra tokios įmonės fundamentas, ant kurio laikosi visa įmonės sėkmė. Praradus tokius klientus įmonės laukia nemaži nuostoliai, kadangi naujų klientų paieška reikalauja piniginių išteklių panaudojimo.
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
|
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
|
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
|
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
|
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
|
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
|
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
|
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
|
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
|
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
|
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
|
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
|
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
|
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
|
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
|
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
|
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
|