Rekomenduojame

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo Valdymas Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. Ji apima tokius reiškinius, kaip sprendimų priėmimas, prekių pristatymo būdai, priemonės bei būdai skirti pardavimų efektyvumo skatinimui, pardavimo planavimo bei organizavimo išlaidų mažinimas. Apibendrintai galima pasakyti, kad pardavimo valdymas yra pardavimų veiklos organizacijoje valdymas ir kontroliavimas.

Pardavimo valdymas taip pat gali būti apibūnamas kaip įmonės veiklos planavimas pardavimų sityje bei kasdieninė veiksmų susijusių su pardavimais priežiūra.

Dabar aptarkime pardavimo valdymo pagrindinius uždavinius. Pirmas uždavinys yra planavimas, strategijų ir taktikų parinkimas, kurios padėtų pasiekti efektyvių pardavimų.

Antras uždavinys yra susijęs su pardavimų tikslo suformulavimu bei tinkamų darbuotojų parinkimu, kurie sugebėtų puikiai atlikti pareigas, susijusias su pardavimų veikla.

Trečias uždavinys yra pardavimų eigos stebėsena, darbuotojų kvalifikacijos kėlimas bei darbuotojų skatinimas dirbti geriau, kad būtų pasiekti organizacijos tikslai.

Ketvirtas uždavinys yra rezultatų stebėjimas, jų įvertinimas bei kotrolė. Tai reiškia, kad reikia išanalizuoti, kokių tikslų pasiekė tam tikra organizacija pardavimų srityje.

Penktas uždavinys yra naudingų sandorių siekimas pardavimų srityje.

Pardavimo valdymo reikšmė yra ta, kad jis padeda pardavėjui atsižvelgti į pirkėjo norus bei problemas. Taip pat pardavimo valdymas padeda palaikyti ryšius tarp pirkėjų ir pardavėjų bei padeda rasti vis daugiau naujų pirkėjų, kurie vėliau galimai taps nuolatiniais klientais.

Taigi, pardavimo valdymas yra naudingas, kadangi leidžia pardavėjui plačiau ir giliau pažvelgti į pardavimus bei pakoreguoti esamą pardavimų situaciją.
 
 
Susiję straipsniai

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos.

Pardavimai ir juose esančios prekės ir paslaugos. Ką svarbu pabrėžti kalbant apie jas? Pirmiausia, be prekių ir paslaugų joks verslas nesisuktų. Tai fundamentali verslo dalis, be kurios joks verslas neįmanomas. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai