Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
6 Sigmos Paslaugų Sektoriuje
Iki 2004 metų apie šios metodologijos taikyma paslaugų sferoje buvo kalbėta labai mažai. Apskritai, iš visų mokslinių straipsnių skirtų šiai metodologijai nagrinėti, tik 30 % straipsnių buvo kalbama apie šios metodologijos taikymą paslaugų sektoriuje.
Tačiau nuo 2004 metų išryškėja vis didesnis mokslininkų susidomėjimas sistemos taikymu būtent paslaugų sektoriuje, kadangi apie tai parašoma žymiai daugiau straipsnių. Be abejo, tokį mokslininkų domėjimąsį lemia pačių kompanijų poreikis taikyti 6 Sigmas veiklai, susijusiai su paslaugų teikimu.
Svarbiausi objektai, kurie yra pabrėžiami įgyvendinant šią sistemą paslaugų sektoriuje yra šie:
• Kompanijos veiklos efektyvumo didinimas.
• Klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis didinimas.
• Darbuotojų patenkinimas.
Visa tai reiškia, kad procesuose pašalinami neatitikimai trukdantys vykdyti veiklą. Kalbant apie klientus, siekiama suteikti jiems kuo kokybiškesnes paslaugas iki minimumo sumažinant terminus. Taip pat turi būti gerinami santykiai su klientais. Kas liečia darbuotojus, jie yra skatinami dirbti efektyviau, jiems suteikiama galimybė tobulinti savo kvalifikaciją bei yra sudaromos kitos sąlygos, reikalingos efektyviam bei našiam darbui atlikti.
Taigi, matome, kad minėtos metodologijos taikymas tampa vis populiaresnis ir paslaugų sektoriuje. Metodologijos esmė paslaugų sektoriuje yra ta pati, kokia ir gamybos sektoriuje, tačiau paslaugų sektoriuje yra labiau orientuojamasi į darbuotojus bei įmonės klientus.
6 Sigmų Koncepcijos Modelis Lietuvos Paslaugų Sektoriuje
DMAIC Projekto Įgyvendinimo Etapai
DMAIC tai projektai, kurių metu yra siekiama sumažinti procesų neatitikimus įmonės veikloje. ... |
6 Sigmų Metodologija
6 Simos – tai integruota organizacijos veikos gerinimo metodologija, besiremianti statistiniais matematiniais metodais. ... |
6 Sigmos Metodika
6 sigmos yra tokia įmonės veiklos gerinimo metodika, kuri remiasi statistiniais metodais. ... |
Lietuvos Įmonių Procesai 6 Sigmų Aspektu
Nagrinėjant įmonių veiklą Lietuvoje, verta pabrėžti, kad ne viena įmonė dar nepasiekė 2 Sigmų lygio. ... |
6 Sigmų Samprata
Paprastai tariant 6 sigmos tai yra darbo našumo bei kokybės gerinimo metodologija paremta tam tikrais matematiniais skaičiavimais. ... |
6 Sigmų Privalumai
6 Sigmų metodologija neretai yra naudojama būtent didelių kompanijų. ... |
6 Sigmų Koncepcijos Principai
Galime išskirti 7 pagrindinius principus, kurie nustato 6 Sigmų koncepcijos bendrąsias gaires, kurios nusako, kaip turi būti vykdoma veikla pagal šią metodologiją. ... |
6 Sigmų Istorija
6 Sigmų teorijos atsirado būtent 1980 metais kompanijoje „Motorola“. ... |