Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Žmogiškųjų Išteklių Valdymas
Apskritai, žmogiškųjų išteklių valdymas skiriasi nuo personalo valdymo. Žmogiškųjų išteklių valdymas turi tam tikrus požymius, kurie leidžia jį atskirti nuo personalo valdymo. Žmogiškųjų išteklių valdymas yra įgyvendinamas siekiant pasiekti tam tikrą organizacijos tikslą bei užtikrinti organizacijos raidos ilgalaikes perspektyvas. Toks valdymas taip pat atliekamas siekiant rasti naujų idėjų organizacijos veiklai vykdyti.
Žmogiškųjų išteklių valdyme darbuotojams yra suteikiama daugiau laisvės, kiekvienas darbuotojas yra vertinamas bei yra atsižvelgiama į kiekvieno iš jų poreikius. Taip pat toks valdymas nepasižymi griežtu darbuotojų stebėjimu. Dažnai darbuotojai dirba komandinį darbą. Verta pridėti, kad tokiam valdymui būdingas orientavimasis į globalią ir išorinę aplinką.
Galima išskirti keturis žmogiškųjų išteklių valdymo principus. Pirmo principo esmė yra ta, kad organizacija turi vienodai investuoti lėšas tiek į darbuotojus, tiek į kitus organizacijos veiklai reikalingus dalykus.
Antras principas yra tas, kad organizacijos vadovai, sudarydami strateginius planus ateičiai, privalo suvokti žmogiškųjų išteklių svarbą organizacijos veiklai.
Trečias principas reiškia, kad darbuotojai turi būti ne verčiami dirbti, o skatinami atlikti tam tikrą darbą. Darbuotojai privalo atlikti savo pareigas nuoširdžiai.
Ketvirto principo esmė yra ta, kad žmogiškųjų išteklių valdymas turi būti orientuotas į pelno bei tam tikrų rezultatų pasiekimą.
Taigi, tinkamas žmogiškųjų išteklių valdymas gali padėti organizacijai veikti sėkmingai, didinti darbuotojų darbo našumą ir norą dirbti, taip pat siekti pelno bei kitų organizacijos tikslų.
Žmogiškųjų Išteklių Problematika Lietuvoje
Pasiruošimas Atrankos Interviu
Interviu (darbo pokalbis) yra vienas iš populiariausių darbuotojų atrankos metodų. ... |
|
Gero Darbuotojo Asmenybės Bruožai
Įvairioms organizacijoms dažnai tenka susidurti su nelengvu uždaviniu – tinkamo darbuotojo paieška. ... |
|
Darbuotojų Atrankos Proceso Efektyvinimas
Surasti tinkamą bei kvalifikuotą darbuotoją yra tikras iššūkis darbdaviui. ... |
|
Darbuotojų Atrankos Išlaidos Darbdaviams
Daugelis žmonių mano, kad darbuotojų atranka nieko nekainuoja. ... |
|
Atrankos Interviu Rūšys
Darbdavys arba darbuotojų atrankos specialistai turi galimybę pasirinkti įvairias darbo pokalbio rūšis norint pasirinkti tinkamą darbuotoją. ... |
|
Darbuotojų Paieškos Procesas
Interneto platybėse gausu informacijos, kaip pasiruošti darbo pokalbiui. ... |
|
Žmogiškųjų Išteklių Veiklos Motyvavimo Teorijos
Žmogiškųjų išteklių veiklos motyvavimas laikomas esmine žmogiškųjų išteklių vadybos dalimi. ... |
|
Kas yra žmogiškieji ištekliai?
Vis dažniau girdimas terminas „žmogiškieji ištekliai“ neretai palydimas klausimu: „kas yra žmogiškieji ištekliai? ... |
|
Žmogiškųjų išteklių planavimas
Pirmiausiai, turbūt daugeliui kyla klausimas, kas yra žmogiškieji ištekliai? ... |
|
Vidinė Personalo Paieška
Darbuotojai į laisvas vietas gali būti atrenkami iš išorės, o gali būti vykdoma ir vidinė paieška. ... |
|
Kandidato Asmenybės Aprašas
Kai organizacijoje nusprendžiama, kad bus ieškoma naujo darbuotojo, tikslinga sudaryti jo asmenybės parašą. ... |
|
Išorinė Personalo Paieška
Išorinė personalo paieška – tai būdas, kai kandidatas į laisvą darbo vietą ieškomas iš išorės. ... |
|
Darbuotojų Parinkimas
Darbo pokalbis svarbus ne tik ieškančiajam darbo, tačiau ir darbdaviui. ... |
|
Žmogiškųjų Išteklių Valdymo Aplinka
Pasaulyje ir Lietuvoje yra nemažai sąlygų, kurios daro arba pozityvią, arba negatyvią įtaką darbo santykių formavimuisi. ... |
|