Rekomenduojame

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. Prekė – tai kasdieninio naudojimo gaminiai, gamybai naudojamos medžiagos, darbai, ilgalaikio vartojimo, trumpalaikio vartojimo gaminiai ir pan. Prekė turi kainą, ji skirta parduoti.

Kasdien, to nesuvokdami, nesusimąstydami, tampame nesuskaičiuojamos daugybės pirkimo – pardavimo sandorių dalyviais. Perkame maistą, rūbus, paslaugas – važinėjame visuomeniniu transportu, einame į mokyklą, universitetą, kreipiamės į gydymo įstaigą, kerpamės plaukus, išsikviečiam santechniką, nueinam į spektaklį- visur prekės, prekės, prekės. Dažniausiai nė nesusimąstome, kad tai, nors ir nedidelis, bet sandoris. Ir tik nusipirkus nekokybišką prekę, sužinome, kad tai pirkimo – pardavimo sutartis.

Pardavimai vykdomi mums mokant grynais ar atsiskaitant banko kortele, taip pat el. bankininkyste ar naudojamės valstybės nupirkta paslauga iš paslaugos tiekėjų dėl mūsų sveikatos priežiūros, švietimo, kitų valstybės mums garantuotų paslaugų.

Prekė skirta naudoti, todėl pagaminama, išanalizavus poreikį, rinką. Mums prekę reikia įsigyti, pardavėjui ją parduoti. Tokiu principu vyksta ir vyksta pardavimai.

Pardavimai - tai sandoriai tarp pardavėjų ir pirkėjų, kurių metu pardavėjai siekia kuo didesnio pelno už parduodamą prekę, o pirkėjai siekia patenkinti savo poreikius. Prekė bus sėkmingai parduota, kai ji bus kokybiškai pagaminta, gerai prieinama, išreklamuota.

Ne mažiau svarbu pardavėjo, kas jis bebūtų: ar pardavėjas parduotuvėje, ar turgaus prekeivis, ar stambus verslininkas, ar paslaugos tiekėjas, ar darbų atlikėjas, kompetencija, komunikavimas, įtaigumas, paslaugumas. Tik įvykdžius visus prekei keliamus reikalavimus, ji bus sėkmingai parduota, o pirkėjas jaus pasitenkinimą ją įsigijęs, o galbūt poreikį vėl ir vėl pirkti. Abi pusės patenkintos.
 
 
Susiję straipsniai

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. Apskritai, pardavimuose be tokių skambučių beveik neįmanoma apsieiti, todėl pakalbėkime apie tai, kaip išvengti skambučių baimės.

Visų pirma, reikia susikaupti ir pasitikėti savimi, jaustis drąsiam ir energingam. Labai svarbus yra ir optimizmas, kuris leis paprasčiau žvelgti į kiekvieną galbūt nelabai malonią gyvenimišką situaciją. Turime prisiminti, kad jeigu pardavėjas nebus pasitikinti savimi asmenybė, tokie skambučiai nesuteiks naudos nei jam, nei potencialiam pirkėjui. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?