Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Konfliktai Komandoje - Projektų Valdymo Problema
Viena iš projektų valdymo problemų – konfliktai komandos viduje. Didžiausią neigiamą įtaką projektui daro vadovų tarpusavio konfliktai. Šie konfliktai gali kilti dėl darbų, darbų pasidalijimo, projektui skirtų išteklių, prioritetų ir pan. Kuomet konfliktuoja vadovaujantieji asmenys, visam projektui tai ne į naudą.
Taip pat konfliktai gali kilti ir tarp komandos narių. Tačiau tokie tarpusavio konfliktai paties projekto vykdymo beveik neveikia. Tik tarpasmeninius santykius. Žinoma, dirbti darnioje komandoje daug geriau ir darbas vyksta sėkmingiau.
Dar viena projektų valdymo problema – vėlavimai. Vėlavimai gali atsirasti dėl įvairių priežasčių. Pavyzdžiui, dėl netinkamo planavimo proceso.
Planuojant projektą yra numatomi terminai kiekvienas etapui, žingsniui, kiekvienam darbui ir pan. Kadangi projektas yra komandinis darbas, tai užtenka vieno pavėlavimo, kad prasidėtų vėlavimų grandinė.
Projekte visos užduotys tarpusavyje susijusios, tad vėluojant atlikti vieną, atitinkamai vėluos ir kitos.
Taip pat vėlavimai gali atsirasti dėl kitų asmenų (pavyzdžiui, partnerių, tiekėjų ir kt.) vėlavimų. Pavyzdžiui, jei tiekėjai vėluoja pristatyti reikiamas medžiagas, projekto vykdymas užsitęsia.
Vėluoti galima ir dėl vidinės ar išorinės aplinkos pokyčių. Pavyzdžiui, tam tikrų teisinių procesų vilkinimas. Arba ekonominiai, pokyčiai. Gali būti technologinės aplinkos pokyčiai ir kt.
Vėlavimus gali sąlygoti ir force majeure.
Projektų Valdymo Problemos
Planavimas ir Potencialo Išnaudojimas Projektų Valdyme
Projektų valdymas, kaip ir daugelis kitų veiklų, neapsieina be planavimo. ... |
|
Projektų Valdymas: Planavimas
Apie planavimą girdime ir perskaitome labai dažnai ir daug. ... |
|
Projekto Valdymo Ciklas
Projekto valdymo ciklą sudaro penki etapai: programavimas, identifikavimas, projekto rengimas, projekto įgyvendinimas ir projekto vertinimas. ... |
|
Projekto Procesai
Kas gi yra projektas? ... |
|
Projektų Aprūpinimas Ir Pirkimai
Aprūpinimo ir pirkimo procesas projekto vykdymo metu yra reikalingas tam, kad būtų galima įsigyti tam tikras prekes ar paslaugas reikalingas tokio projekto vykdymui. ... |
|
Projekto Vertinimas
Kai organizacijoje norima priimti sprendimą dėl naujo projekto įgyvendinimo, visais atvejais turi būti atlikti visi šie veiksmai: |
|
Projekto Savybės
Šiais laikais pasaulyje yra įgyvendinama vis daugiau projektų įvairiose gyvenimo srityse. ... |
|
Projekto Rizikos Vertinimas
Prieš pradedant kalbėti apie rizikos vertinimą, verta paminėti rizikos sampratą. ... |
|
Projekto Pakeitimai
Atlikus projekto vykdymo eigos stebėseną bei kontrolę, gali paaiškėti, kad yra reikalingas projekto pakeitimas. ... |
|
Projekto Kontrolės Ir Stebėsenos Tikslai
Įgyvendinant bei siekiant naudingai bei kokybiškai užbaigti projektą, reikia atlikti tam tikrą projekto įgyvendinimo stebėseną bei kontroliuoti viso projekto vykdymo eigą. ... |
|
Projekto Komandos Ugdymas
Projekto Idėjos Analizė
Vertinant projektus dažnai yra pasitelkiami tam tikri projektų analizės būdai. ... |
|
Projekto Eigos Stebėsenos Ir Kontrolės Sritys
Projekto eigos stebėsena ir kontrolė yra atliekamos tam, kad galima būtų nustatyti, ar projektas yra vykdomas tinkamai, ar nėra jokių nukrypimų nuo veiklos taisyklių. ... |
|
Kada Projektas Sėkmingas
Įgyvendinant vienokį ar kitokį projektą, laukiamas rezultatas visuomet yra toks, koks suplanuotas. ... |
|
Projekto Valdymas: Suinteresuoti Asmenys
Svarbiausi kiekvieno projekto aspektai yra keturi: žmonės, produktas, kūrimo procesas ir pats projektas. ... |
|
Rizikos Valdymo Etapai
Rizikos valdymas yra projektų valdymo dalis. ... |
|
Projektų Valdymo Procesų Veiklos
Projektų valdymas – reikšminga veikla, siekiant, kad projektas būtų sėkmingas. ... |
|
Išteklių Užimtumas ir Biudžeto Viršijimas
Net ir geriausiai suplanuotame procese gali atsirasti nesklandumų. ... |
|