Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Efektyvūs Pardavimai
Kokie pardavimai laikomi efektyviais? Žinoma, tie, kurių rezultatas – parduota prekė ar paslauga. O dar geriau – jei tas klientas grįš pakartotinai, jei taps lojaliu, nuolatiniu klientu.
Taigi, pardavimo sėkmė yra sąlygojama kelių aspektų:
• Pardavėjo įgūdžių (egzistuoja nerašyta taisyklė, kad geru pardavėju negimstama, juo tampama. Pardavimo įgūdžių išmokstama, tad norint būti geru pardavimo vadybininku, reikia ugdyti pardavimo įgūdžius);
• Komunikacijos kanalai bei jų skaičius (pastaruoju metu populiariausi pardavimai yra telefonu ar tiesiogiai akis į akį. Tam atsirado net atskiras pavadinimas - telemarketingas);
• Įrodymo, kad parduodama prekė ar paslauga yra naudinga (siekiant efektyvaus pardavimo, būtina potencialiam klientui atskleisti siūlomos prekės ar paslaugos naudą jam. Ne kažkam kitam, ne bendrai visiems tą pačią naudą, bet akcentuoti naudą tam žmogui, kuriam siūlomas produktas. Nauda turi būti pateikta aiškiai, įtikinamai ir „užkabinti“ potencialų vartotoją).
Parduodant labai svarbu laikytis pozicijos, kad parduodama ne prekė, o emocija, jausmas, ją įsigijus. Pavyzdžiui, jei norite parduoti batus, tai turite ne pardavinėti batus kaip prekę. Ne akcentuoti, kokie jie kokybiški, kokie geri ir ilgaamžiai. Jūs turite parduoti „dailias kojas“, „grakščią eiseną“, „eleganciją“ ir pan. Žmones paperka ne pats daiktas, ne jo savybės, bet jo teikiama nauda.
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |