Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Planavimo funkcija
Viena iš keturių vadybos funkcijų yra planavimas. Nors visos vadybos funkcijos yra vienodai svarbios, planavimą pelnytai galime vadinti visų kitų vadybos funkcijų pamatu.
Planavimas – tai tikslų iškėlimas, metodų ir priemonių tiems tikslams pasiekti parinkimas. Kuo reikšmingas planavimas? Pirmiausiai, tai sudaryti planai suteikia krypties pojūtį, jie sutelkia organizacijos narių pastangas. Planai yra tarsi gairės, priimant sprendimus. Planai taip pat padeda įvertinti pažangą, t. y. ar atlikti veiksmai atitinka planus, juose numatytus terminus, pasiekti numatytus rezultatus ir pan.
Planavimo procesas
Pirmiausiai, ruošiantis sudaryti planus, tikslinga įvertinti esamą staaciją, identifikuoti alternatyvas bei jas įvertinti ir priimti sprendimus. Toliau jau prasideda pats planavimo procesas, kuriame pirmiausiai, kaip jau minėta, nustatomi organizacijos tikslai: visai organizacijai bendrai, taip pat kiekvienam padaliniu ar skyriui atskirai. Antras žingsnis – kuriamos programos iškeltiems tikslams pasiekti. Šiuos veiksmus atlieka organizacijos vadovas, tačiau geras vadovas bus tas, kuris planuodamas atsižvelgs į pavaldinių nuomonę, jų galimybes ir pan.
Vadyba yra svarbi kaip mokslas, o planavimas – vienas atsakingiausių jos procesų. Blogas planas nulems organizacijos nesėkmes, o kartais ir visišką žlugimą.
Vadybos funkcijos
Personalo Motyvavimo Reikšmė
Šiandieniniame verslo sektoriuje veikiančios organizacijos turi gebėti prisitaikyti nuolat kintančioje aplinkoje. ... |
Vadybos pagrindai
Vadyba. ... |
Vadovavimas Personalui
Vadovavimas personalui yra apibūdinamas kaip darbuotojų veiklos nukreipimas tam tikram bendram organizacijos tikslui pasiekti. ... |
Personalo Vertinimas
Personalo vertinimas yra vienas iš personalo vadybos darbų, kurio metu nustatoma, kaip dirba darbuotojai. ... |
Personalo Vadybos Samprata
Vadovėliuose galima rasti įvairių personalo vadybos apibrėžimų. ... |
Personalo Vadybos Principai
Kiekvienos organizacijos vadovai nori, kad jų darbuotojai dirbtų efektyviai, sąžiningai bei savo darbu prisidėtų prie bendrų organizacijos tikslų. ... |
Personalo Politika Ir Jos Tipai
Personalo politika yra tam tikros organizacijos politikos dalis apimanti personalo ugdymą, esminius personalo tikslus, personalo elgesio standartus. ... |
Personalo Kvalifikacijos Samprata
Atitinkama kvalifikacija yra viena svarbiausių kandidatui reikalingų savybių, nuo kurios dažnai priklauso, ar kandidatas bus priimtas dirbti konkretų darbą. ... |
Personalo Parinkimo Sistemos Struktūra
Personalo parinkimo sistemos užzdavinys yra parinkti kandidantus į darbuotojus, atlikti jų atranką bei suteikti jiems darbo vietas. ... |
Darbuotojų Mokymo Ir Kvalifikacijos Tobulinimo Principai
Kad darbuotojo kvalifikacijos kėlimas bei mokymai būtų naudingi, reikia, kad abi šalys – darbuotojas ir jo vadovas laikytųsi tam tikrų principų. ... |
Darbdavio Ir Personalo Atrankos Agentūros Bendradarbiavimas
Daugeliui darbdavių surasti tinkamą darbuotoją yra nelengvas uždavinys, kadangi priėmusi netinkamą darbuotoją įmonė rizikuoja patirti nuostolių. ... |
Kontrolės funkcija
Kontrolė – be jos neapsieina nė vienas procesas. ... |
Vadovavimo funkcija
Vadovavimas – viena iš keturių vadybos funkcijų. ... |
Organizavimo funkcija
Vadyba, kaip mokslas, šiandieninėje visuomenėje užima reikšmingą vietą. ... |