Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
6 Sigmų Koncepcijos Modelis Lietuvos Paslaugų Sektoriuje
• Pasiruošimas.
• Įgyvendinimas.
• Analizė.
• Gerinimas.
Pirmajame pasiruošimo etape turi būti atliekama pačios įmonės charakteristika, analizuojami klientų poreikiai, teikiamų paslaugų kokybė.
Antrajame įgyvendinimo etape yra sutelkiamas dėmesys į praeities veiksmų analizę, priežasčių bei pasekmių analizę, defektų, apklausų bei daug kitų analizių. Taip pat yra generuojamos idėjos bei yra kūriamas tam tikrų procesų scenarijus, kurio reikės laikytis.
Trečias etapas yra grindžiamas paslaugų, tekiamų klientams, kokybės analize. Šios analizės tikslas yra tas, kad siekiama patenkinti klientų porekius bei reikalavimus.
Ketvirto etapo metu kompanijoje yra analizuojamas grįžtamasis ryšis iš pačių klientų. Tai reiškia, kad yra analizuojama tai, ar buvo patenkinti klientų poreikiai. Jeigu yra nustatoma, kad klientų poreikiai liko nepatenkinti, tada kompanija vėl grįžta prie pasiruošimo stadijos ir pradeda šią veiklą iš naujo.
Iš tikrųjų, kokybės gerinimo vadyba įgauna vis didesnę prasmę šių laikų versle. Tai reiškia, kad tinkamos kokybės paslaugų užtikrinimas yra vienas svarbiausių kiekvienos kompanijos, teikiančios paslaugas, tikslų.
Apibendrintai galima teigti, kad Lietuvoje bandoma pasinaudoti 6 Sigmų sistema paslaugų sektoriuje. Be abejo, kad ši sistema būtų įgyvendinta, reikia pereiti per tam tikrus etapus, kurie leis užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę bei didesnę finansinę naudą įmonei.
DMAIC Projekto Įgyvendinimo Etapai
6 Sigmų Metodologija
6 Simos – tai integruota organizacijos veikos gerinimo metodologija, besiremianti statistiniais matematiniais metodais. ... |
|
6 Sigmos Metodika
6 sigmos yra tokia įmonės veiklos gerinimo metodika, kuri remiasi statistiniais metodais. ... |
|
Lietuvos Įmonių Procesai 6 Sigmų Aspektu
Nagrinėjant įmonių veiklą Lietuvoje, verta pabrėžti, kad ne viena įmonė dar nepasiekė 2 Sigmų lygio. ... |
|
6 Sigmų Samprata
Paprastai tariant 6 sigmos tai yra darbo našumo bei kokybės gerinimo metodologija paremta tam tikrais matematiniais skaičiavimais. ... |
|
6 Sigmų Privalumai
6 Sigmų metodologija neretai yra naudojama būtent didelių kompanijų. ... |
|
6 Sigmų Koncepcijos Principai
Galime išskirti 7 pagrindinius principus, kurie nustato 6 Sigmų koncepcijos bendrąsias gaires, kurios nusako, kaip turi būti vykdoma veikla pagal šią metodologiją. ... |
|
6 Sigmų Istorija
6 Sigmų teorijos atsirado būtent 1980 metais kompanijoje „Motorola“. ... |
|
6 Sigmos Paslaugų Sektoriuje
6 Sigmos metodologija buvo sukurta toms kompanijoms, kurios vykdo veiklą gamybos srityje. ... |
|